24 юни 2008

Какво ми е противно в жените

Питали ли сте се някога защо жените са толкова претенциозни за всичко? Ще речеш, че не сме раждани в един свят, на една планета... Всичко се свежда до едно непрекъснато мрънкане за всичко. Честно казано, мисля, че жените искат нещо, което не знаят какво е и това обърква тотално възприятията им за света.


Едно от най-неприятните, по мое мнение, е широкоразпространеното женско убеждение, че жените са нещо повече от мъжете и мъжете, едва ли не, могат да служат, по необходимост, само за разплод. По-тъпо нещо, според мен, не може да бъде измислено. Достатъчно е да чуете няколко женски разговора, за да осъзнаете, че други теми, освен домакинството, децата, маникюра, солариума, прическата или дрехите, повечето жени рядко имат. И тези същества претендират за висока интелигентност и култура. Моля ви се! Че има тъпи мъже има, но такова тотално изпадане, каквото е при жените, просто не се наблюдава.


Наскоро дочух един разговор между жени, че, видите ли, те били принудени да полагат неимоверни усилия за външността си, защото мъжете налагали този стил на поведение, като непрекъснато гледали готини мацки в интернет и по медиите. Моля да ме извините за радикалното изказване, но, ако аз се страхувам, че гаджето или мъжа ми ще гледа някви лъскави мацки, това означава, че аз считам себе си за нещо по-малко стойностно от тези кукли. Лично аз предпочитам да не съм чак толкова лъскава и наклепана с какво ли не, но да имам съдържание, а не да съм просто красива обвивка. Въпрос на вкус, разбира се, но, робувайки на “модните тенденции” тези момичета сами се докарват дотам, че да не струват нищо.


А какво да кажем за прословутата еманципация? Жените искат хем да са равноправни с мъжете, хем да има кавалери, които да ги обслужват. Е, очевидно, трябва да избереш едното или другото. Или ще си фльорца, която никаква работа не може да свърши и ще изискваш мъжете около теб да те глезотят или ще си напънеш мозъка да научиш това-онова и ще работиш наравно с мъжете, без да мрънкаш или мяукаш колко е тежко това. Как може да искаш равноправие, а да не можеш да смениш една ел.крушка, например?


Та така с жените...


Животът, обикновено, се свежда до избор на пътища и пътечки, по които да вървим. Това, какъв човек си, най-често, зависи от това, какъв искаш да бъдеш...

2 коментара:

Point каза...

Ако една жена успее да разбере поне малка част (да речем 0,001%) има поне малка вероятност, някой мъж да разбере нея. А иначе "Ми то никой мъж не ме разбира и ронят крокодилски сълзи." Ми кво да те разберем бе маце. Ние си знаем какво искаме, ти като незнаеш, отиди в планината живей няколко години като отшелник, за да разбереш какъв е смисъла на живота ти. И тогава се върни да живееш в цивилизацията (тва може да стане и с прочитането на някоя философска книга, примерно докато седиш на стола в козметичния салон*).

* Баси жените прекарват толкова много врем в козметичните салони. Повече от колкото мъжете в кенефа, под колата и в кръчмата взети заедно. Кажете ми това не е ли разхищение на време. На човек му трябват 2 чифта дрехи за всеки сезон. Един който да е на гърба му, и един на простора. Евентуално един за официални срещи (ако ти се налага). А не като повечето жение, да имат 3+ гардероба дрехи и всеки ден да казват че няма какво да облекат, защото тази синя блуза не си подхожда с тази синя пола и с тези сини обувки и с тази синя чанта, и с тези сини прашки, и с тези сини обици, и с тези сини очила, и с това синьо герданче, и с тези сини очи (лещи), и с този син лак, и с този син тампон, и с ... заболяха ме пръстите и забравих от къде почнах ... стига с глупостите ми, че трябва да работя. Опааа то станало време за обяд, Чао до скиф

Анонимен каза...

Ангел Стоянов мисля, че сте доста обиден на жените.
Позволявам си извода тъй като той изцяло отговаря на обобщенията в публикацията ви.
Желая Ви повече късмет.

D.